Den terminfestede interne lagturneringen som skulle startet 19. april blir utsatt en uke. Den vil fortsatt gå over 3 kvelder. Starten på sommerbridgen blir dermed også forskjøvet en uke. Årsaken til utsettelsen er at turneringslederen vil være fraværende på grunn av begravelse i nær familie i Årdal denne dagen. Lagkamp i ruter er så pass komplisert at vi ikke kan sette en vikar som ikke har prøvd systemet til jobben.
Jeg ønsker at alle som skal spille lagturneringen i størst mulig grad melder seg på på forhånd. Det vil bli lagt ut liste i spillelokalet tirsdag den 19. april. Påmelding kan også skje via mobiltelefon 97 14 81 87 eller e-pos: olav.vee@online.no fram til mandag kveld den 25. april. Jeg ser gjerne at de som helt sikkert vet at de ikke skal spille lagturneringen også gir signal om dette innen samme frist.
Etter to kvelder jevnet det seg ut i sammendraget. Amund og Alf P overtok ledelsen, men mindre enn 4 % skiller de fire første.
12 april spilte vi 1 runde av fadderturneringen med deltakelse av 15 par. Svein Audun og Egil vant en knepen seier. Siri og Helge ble nr 2. Tove Mette og Frank Olav delte 3 plassen med Aage og Knut B. Vi gratulerer.
Erik Smiseth og John Arthur Paulsen vant siste klubbkveld foran Einar og Per. På tredjeplass fulgte Festus og Steinar. Neste torsdag håper vi på noen flere par enn de ni som møtte opp denne gangen.
Ole Johnny og Øyvind K best på en jevn klubbkveld
Sjette kveld av Mot vår ble vunnet av Jarle og Bjørn Erik, med Helge og Gerd Marit på andre plass.
Sammenlagt leder Brynjar og Egil, med Tove og Harald på andre plass.
« Forrige Neste » 1... 3672 3673 3674 3675 3676 3677 3678 3679 3680 3681 3682 3683 3684 3685 ...12021