24.01.2016 19:31
7988 Snorre Aalberg
Tags:
Håvard Jensen og Sigurd Evjen pusser divisjonsformen
Håvard til venstre og Sigurd nr. 3. Her sammen med lagkamperater fra Vikersund, Lars Allard og Vidar Smith.
24.01.2016 19:38
Av Lars Arthur Johansen ED3 103 E8654 K43 Du sitter i andrehånd i gunstig. 1sp - pass pass - 4hj - pass - ? Melder du noe og evt. hva? _______________________________________________
Det vert halde årsmøte i Nordfjordeid BK Måndag 08.02.16
ÅRSMØTEINNKALLING
Andre helg av Seriemesterskapet spilles som følger:
4.divisjon: 30. og 31.januar på Baker'n på Steinkjer. Snsa vant foran ett av tre lag fra Steinkjer. Inderøy stilte med ett og et halvt lag. Inderøy/Steinkjer med brødrene Daling havnet på fjerdeplass og Morten, Pål, Torbjørn og Olav fikk sjetteplass. Ni lag deltok i avdelingen. Resultater
3.divisjon: 30. og 31.januar.
Avdeling C ble spilt i Mo med to lag fra Nord-Trøndelag. Astrid spilte på lag Staven, og de tok en pen femteplass. Mens Per Ole og Arild fikk sjetteplass sammen med Pål Christensen og Bo Andreas Berg. Resultater
Avdeling D ble spilt i Trondheim med tre lag fra kretsen. Lag Daling, med fire tidligere Inderøy-spillere, havnet på sjetteplass. Ellers ble et lag fra Steinkjer på åttende og et lag fra Grong på tiende plass. Resultater
2. og 1.divisjon spilles helga 6. og 7.februar. To lag fra kretsen og Anders Holmen Gundersen spiller i 2.divisjon avdeling B. Resultater etter 1.helg
Da er årets sesong i 4. divisjon ferdigspilt. Det deltok 10 lag i pulja fra "vår" krets - Østfold og Follo - og laget som vant pulja var Særpsborg! Et flott sammensatt Nedre Glomma lag med spillere fra Torsnes, Sarpsborg og Fredrikstad. De som skal gratuleres er: Per Rømoen - Lars Mosby - Thor Kjennbakken - Ove Gundersen - Anders Fugleneb - Christoffer Heldahl. Da er det bare å ønske lykke til i 3. divisjon neste år!
I pulja var det kun to lag fra Østfold og åtte fra Follo. Det andre østfoldlaget var også lokalt, et "trivsel-lag" fra Gressvik/Fredrikstad som inntok den andre enden av tabellen, men som sikkert hadde mye artig lagbridge de to helgene. Her spilte: Jan P. Johannesen - Tor Martinsen - Bjørn Johannessen - Egil Meyer - Geir Næss.
Håper det også stiller lokale lag i 4. divisjon neste år. Er det mange nok på laget så trenger man ikke spille alle fire dagene de to helgene. Stå på neste år!
24.01.2016 22:49
Jeg kan gi deg et tips og det er at du statistisk trenger i snitt tretten apekatter som trekker et tilfeldig kort. _____________________________________________________
« Forrige Neste » 1... 3531 3532 3533 3534 3535 3536 3537 3538 3539 3540 3541 3542 3543 3544 ...12020