Onsdag hadde vi juleavslutning i klubben med pinnekjøtt, svinemår, grovpølse og godt tilbehør. Og klubbens egne kokker fikk skryt av maten. Etterpå spilte vi singel bridge med god drikke som premie til de 3 flinkeste, eller heldigste mente noen :) Seierspallen: Hans, Jorunn og Bjørn Sverre, gratulere. Så da gjenstår å ønske alle bridgevenner en god og fredfull jul, og vel møtt til nye slag ved kortbordet på nyåret..
NBF Oslo ønsker velkommen til Julecupen!
Tirsdag 29. desember hos Bridgesenteret.
Klikk "les mer" for fin invitasjon og informasjon.
http://bridge.no/ruter/turneringsinfo/1/1850
17.12.2015 19:17
7988 Snorre Aalberg
Tags:
Jeg vil gjerne ha resultater, bilder og spill fra juleturneringer rundt omkring i landet. Mailadressen min oppe til høyre.
28.12.2015 23:55
Vunnet av Jon Helge Herland, Jon Våge, Geir Larsen og Torleif Skimmeland. RESULTATER
Knut Busk vant julesingelen 2015. Vi gratulerer!
RESULTAT
29.12.2015 00:08
Av Geir Larsen
Hei Snorre Jeg vil tro at snaut halvparten av bordene angret på at de la ruter 8 første gang fargen ble spilt…(da ble 76 inntak i Syd til å hente kløverstikkene!) En 1. divisjonsspiller som skal få lov til å være anonym gjorde det samme, men det fikk ikke spillefører med seg og gikk beit likevel i 6NT…
Godt nyttår til deg også!
Hilsen Geir ______________________________________
29.12.2015 00:16
RESULTATER Gratulerer til Lars Wilhelm Kvarsvik - Tor-Magnus J. Bøckmann-Wilson. 7% score mer enn nummer to kalles utklassing. ______________________________________
« Forrige Neste » 1... 3477 3478 3479 3480 3481 3482 3483 3484 3485 3486 3487 3488 3489 3490 ...12020