Gaupne Bridgeklubb har juleavslutning f.k torsdag. Vi serverer juletallerken m.m. Den svært etterlengta premieringa blir nå endelig holdt, og egen premiering for denne spillekvelden. Samtidig ønsker vi alle våre bridgevenner en riktig god jul og godt nytt år
Ikke overaskende vant Eivind og Arvid dagens kveldsturnering, denne gangen delt med Ivar og Morten K.
Gratulerer!
Vi har et årsbarometer gående og det er en kveld igjen av dette året (28. desember) Men det er ikke spennende hvem som går av med seieren i den konkuransen: Klubbens eldste (82 år tror jeg) og ikke minst vårt Æresmedlem; Eivind Thunberg er klubbens beste spiller i 2015! (Jeg har ingen tro på at noen klarer å ta han igjen)
Runar og Ivar kniver om 2. plassen, så den plassen får vi vente med en uke å tildele....men uansett flott gjort at "gammer'n"
Her kan du se hele listen.
Vi har tidligere nevnt turneringer i området...man må jo få trimma vekk julefettet og ikke noe er bedre enn bridgetrimmen, så meld dere på.
Da vil vi også ønske alle våre medlemmer og venner en riktig fredfull og fin jul, så ses vi ved det grønne bordet 4 dag jul.
Endre Gjerde har teke leiinga i fredagsbridgen etter 3 rundar.Stillinga på dei 5 beste er slik:
Endre Gjerde 171
Kjell Inge 163,4
Mariusz 162,3
Arnstein 162,2
Kjell S 151,9
Så har Johan Eliassen sagt opp kontrakten med bridgen. Han går på sitt 86. år. Hodet er klart, men synet er betraktelig svekket, og da er det som kjent vanskelig å spille bridge. Vi kjenner alle Johan som en omgjengelig, trivelig kar med glimt i øyet. Opp gjennom de ca 60 årene han har spilt bridge, har han spilt i alle de ulike klubbene i byen obs: ikke i Sydvest!). Han har til og med fått med seg noen kvelder inne i Møstavågen også. Johan var sammen med Odd Østigaard et kjent par i byen både ved bridgebordet og på fotballbanen. Johan spilte back på IL Goma i mange år og hadde en fryktet skuddfot.
Vi takker Johan for mange trivelige kvelder sammen og ønsker ham alt godt i årene fremover. Han treffes på BBO under navnet Stortua
Dato for sesongens Averøy-cup er nå fastlagt til lørdag 16. januar 2016. Påmelding kan gjøres på denne linken (eller meld fra til formann Kjell):
http://www.bridge.no/ruter/turneringsinfo/1/1849
Gratulerer til Ingeborg og Hilde som vant A-puljen i kveld. Gratulerer også til Rolf og Kjell som vant i B.
God jul til alle
Maktdemonstrasjon av Knut og Jorunn siste spillekveld før jul. Snart er det Averøy-cup og redaktøren ønsker å minne om at for mye julemat kan være prestasjonshemmende også i bridge. GOD JUL TIL ALLE
Nr 1 - 2015 - 14MB
Siste klubbkveld i 2015 blei spelt måndag 21. desember, og det blei spelt single-turnering. Ole Høgsve gjekk til tet alt etter første runde, og blei der heile kvelden. 60,9 % score blei det på han. Torhild Rasmussen kneip andreplassen med 57,3 % framfor Bjørn Hauge på tredjeplass med 56,3 %.
Resultatliste og spelstensilar
Dette var som sagt siste spelekveld i 2015. Sidan Eldresenteret er opptatt måndag 4. januar blir det ikkje speling denne kvelden. Første spelekveld over nyttår blir dermed måndag 11. januar.
Vel møtt då, og riktig god jul til alle
« Forrige Neste » 1... 3468 3469 3470 3471 3472 3473 3474 3475 3476 3477 3478 3479 3480 3481 ...12020