Måndag 30. november blei siste simultanturnering før jul spelt, og det blei siger til Kåre Solibakke - Leif Juvik lokalt denne gongen. 64,3 % score stoppa dei på, medan Ole og Laila Årland på andreplass fekk 60,8 %. Tredjeplassen denne gongen gjekk til Carl-Otto Curran og Reidar Dale med 60,4 %.
Lokal resultatliste med spelstensilar
Link til resultata på landsbasis her. Lista er truleg endeleg i løpet av veka.
Hugs påmelding til juleturneringa 27. desember; påmelding her. 18 par er påmeldt pr. 30. november. Hugs og Herdla-turen 16. - 17. januar. Pr. no er 14 påmeldt, og vi satsar på å bli minst 16. Påmelding til Anne Merete.
Neste måndag er det MP-treff. Måndagen deretter er det vanleg speling + «Bridge med Bjørn»-julespesial, med gjennomgang av ein del av spela frå MP-treffen.
Vel møtt!
Klar seier til Arnt Ola og Willy på lagskvelden den 30. november.
Dei tre første av sju par:
Plass
Arnt Ola Fidjestøl-Willy Myhre
Ivar Ness-Finn Sundby
58,3
Kai Henning Slinde-Jan Arild Rømmen
Den 7/12 vert det MP-treff.
Manglar du makker så ring Jan Rømmen på telefon 48 14 76 99 eller send SMS. Han vil kople dei som tek kontakt. Dette gjeld også dei som ikkje er medlem i laget, men vil prøve seg ved bridgebordet. Også spelarar frå naboklubbar er velkomne - og same ordninga gjeld for dei.
01.12.2015 08:42
7988 Snorre Aalberg
Tags:
Av Kåre Bogø
I alt deltok det 25 par i turneringen som ble avviklet den 22. november. Turnerngen inngår i BBKs kretscup. Resultatet for de beste ble slik:
For flere detaljer se her>>>>
I kretscupen er det nå en overlegen ledelse til Vidar Smith se oppdatert liste
4 bord i første spillekveld i "3 av 4 teller". Far og sønn tok med seg det meste av poeng, Hermod og er Elvin besatte 2. plassen, mens siste pallplass gikk til Espen og Tore Kjell. Her er kveldens score:
1. Espen og Petter 69.64% 2. Hermod og Per Elvin 52.98% 3. Espen og Tore Kjell 50.60% 4. Mette og Randi 50.00% 5. Elin og Trond 46.43% 6. Vidar og Bosse 45.24% 7. Johan og Ivar 43.45% 8. Arne og Trond 41.67%
Styret ønsker å ha en flott avslutning på høstsesongen, hvor alle klubbens medlemmer + eventuelle ikkemedlemmer som har spilt de fleste av høstens turneringer er velkomne. Hvis nok melder seg på, er planen å lage god mat (gryterett av en eller annen sort, eller muligens biff!!) Det blir en øl eller to, et glass rødvin eller to, en drink eller to, til de som ønsker dette - uten at dette koster noe mer enn inngangsbilletten, som foreløpig er satt til kr 100 pr pers. Etter maten spiller vi noen få spill, (med trukne makkere?) hvor alle deltagerne, uansett plassering, får med seg en juleblomst hjem. Jeg må ha bindende påmelding, helst ikke senere enn på spillekvelden 14.12. Muntlig påmelding eller tlf til meg, Petter, på tlf 900 56777
hilsen Styret
« Forrige Neste » 1... 3431 3432 3433 3434 3435 3436 3437 3438 3439 3440 3441 3442 3443 3444 ...12020