Det deltok 14 lag. Derav hele 5 lag fra Asker. Arrangementet ble perfekt avviklet i Gymsalen til Flesberg skole. Roger Bottolfs turnerte Ruter problemfritt. Etter første helg er Sølvknekt1 i en knapp ledelse foran to Askerlag. Stillingen er slik:
Middels er 70.0 For detlajerte resultater se http://www.nbfbuskerud.com/Nyheter
Asker stilte også med et rent damelag. De ligger over middels på 9. plass. På bildet under ser vi Cecilie, Bjørg, Anne og Zoja.
Antagelig er det første gang i historien at det stiller et rent damelag i Buskeruds seriesystem.
I 3. divisjon hadde Asker med ett lag. De benevnes Buskerud3 og består av Follestad - Granheim - Størkersen - Amundsen - Førde - Olafsen. De ligger på 5. plass av 10 lag i avd A..
6 og et halvt bord på MP-treffet torsdag 10.desember.
Seieren gikk til Morten og Pål. Klubbens resultater.
På landsbasis ble det slik: Resultater på landsbasis.
Kommenterte spill.
med kjempescoren 69 %. Ettersom det også var simultan vil de komme svært høyt opp på landsbasis. Rigmor og Odd Jørgen tok en flott 2.plass på 60,2. Deretter kom Torbjørn og Randulf på 56 mens Arnt Ola og Joakim tok siste poengplass med sine 52. Høstens HandiCap-turnering ble avsluttet med seier til Per og Stig foran Kolbjørn og Arne mens Halldor og KOG kom på 3. I høstserien leder Torbjørn og Randulf foran Joakim og Arnt Ola mens Stig og Per er på 3.plass.
Da er 1. helg av seriemesterskapet over. 3. div laget vant 1 av 4 kamper mens laget i fjerde div. vant 2 av seks kamper. Ikke de helt store resultatene, men vi kommer sterkere tilbake
Engerdal sitt lag i 3. divisjon har definitivt ligget i flytsonen og prestert bedre enn forventa, og per nå ligger de helt jevnt med lag Vestveit som leder.Dette spillet ble jeg sjøl godt fornøyd med, jeg er spillefører i 3NT i øst uten innblanding, og får ruter-10 ut fra syd:
Du sitter i syd, og ser øst åpne med 1 ruter, mens du velger å sperremelde 2 spar. Kort tid etter er vest spillefører i 4hj, og makkeren din spiller ut spar-9. Denne stikker du med esset, og vest kommer på med kongen. Hva nå? Hva er ditt neste kort?
Etter 2 kvelder i klubbmesterskapet er det Arve Bjørn med makkere som har tatt føringa. Første kveld med John Inge og igår med Frode vant han "lett" !! Bare 3 bord igår, så vi minner fortsatt på å melde ifra dersom du mangler makker en kveld.
« Forrige Neste » 1... 3406 3407 3408 3409 3410 3411 3412 3413 3414 3415 3416 3417 3418 3419 ...12020