Fyrste helga i 3. divisjon er unnagjort og begge laga frå Hafslo ligg midt på tabellen. Det må nemnast at lag Hamrum slo lag Fredheim i det interne oppgjeret
Resultat
Etter 2 kvelder i klubbmesterskapet er det Arve Bjørn med makkere som har tatt føringa. Første kveld med John Inge og igår med Frode vant han "lett" !! Bare 3 bord igår, så vi minner fortsatt på å melde ifra dersom du mangler makker en kveld.
Det deltok 14 lag. Derav hele 5 lag fra Asker. Arrangementet ble perfekt avviklet i Gymsalen til Flesberg skole. Roger Bottolfs turnerte Ruter problemfritt. Etter første helg er Sølvknekt1 i en knapp ledelse foran to Askerlag. Stillingen er slik:
Middels er 70.0 For detlajerte resultater se http://www.nbfbuskerud.com/Nyheter
Asker stilte også med et rent damelag. De ligger over middels på 9. plass. På bildet under ser vi Cecilie, Bjørg, Anne og Zoja.
Antagelig er det første gang i historien at det stiller et rent damelag i Buskeruds seriesystem.
I 3. divisjon hadde Asker med ett lag. De benevnes Buskerud3 og består av Follestad - Granheim - Størkersen - Amundsen - Førde - Olafsen. De ligger på 5. plass av 10 lag i avd A..
Da er 1. helg av seriemesterskapet over. 3. div laget vant 1 av 4 kamper mens laget i fjerde div. vant 2 av seks kamper. Ikke de helt store resultatene, men vi kommer sterkere tilbake
13.11.2015 14:54
7988 Snorre Aalberg
Tags:
I går kom Sverige i en glimrende storeslem som gikk beit med trumfen 3-0 feil plassert. I dag var det danskene som var uheldige.
Det virker som matematikkens lover og regler oppfører seg sånn at når sannsynligheten først begynner å avvike fra det normale, så fortsetter den med det. Norge meldte bare lilleslem og vant spillet stort i stedet for det motsatte. ______________________________________________________
« Forrige Neste » 1... 3406 3407 3408 3409 3410 3411 3412 3413 3414 3415 3416 3417 3418 3419 ...12020