poenghøst: 19/11 en kveld man kan få kretspoeng :)
Klubbmesterskap blir arrangert over 7 kvelder med 6 tellende:
14/1, 21/1, 28/1, 4/2, 11/2, 25/2 og 3/3 -16
poenghøst : 17/3
Ellers spiller vi løse kvelder uten premiering
Vi vil prøve å få til en tur til Kiel utpå nyåret, med sponsing av klubbens medlemmer!
Nøtterøy 1 vant sin kamp mot Horten 1 meget klart mandag 9. november og leder nå meget klart. Det er jevnt om de neste plassene. Det er 3 (av 6) lag som går til finalen og møter de 3 beste lagene i sydpuljen februar/mars neste år. Både nøtterøy 1, Nøtterøy 2 og Tønsberg har godt muligheter til finaleplass, og det blir nok avgjørende den 5. og siste kampen mellom Nøtterøy 2 og Tønsberg den 7. desember.
På denne måten var det bare vi som betet 4 hj.
En av våre kjære bridgespillere, Arthur Westbø, gikk bort den 28. oktober, etter lang tids sykdom. Arthur har vært aktiv i det lokale bridgemiljøet i mange tiår, og en sterk drivkraft i Fosnavåg bridgeklubb.
Olav Kvalsvik har skrevet et minnëord om Arthur Westbø, som vi ønsker å dele her: MINNEORD
Link til resultater
Vi er bare 3 påmeldte lag igjen til 4 divisjon i år, ett lag har trukket seg
Derfor velger vi desverre å avlyse denne i Salten.
Håper at flere vil komme til neste år. Seriemesterskapet er en av de fineste turneringene vi har i Norge, og gir jo alle deltagere gode muligheter for å skaffe seg mye mesterpoeng.
01.11.2015 22:44
7988 Snorre Aalberg
Tags:
av Tor Bakke Spillene ser du her ____________________________________________
Inderøy Bridgeklubb prøver igjen med adventscup. I år spilles denne lørdag 28.november i kjelleren i Røra samfunnshus.
For mer info, se innbydelse. For resultater, trykk linken under.
http://bridge.no/var/ruter/html/1913/2015-11-28_oyna_adventscup.htm
« Forrige Neste » 1... 3396 3397 3398 3399 3400 3401 3402 3403 3404 3405 3406 3407 3408 3409 ...12020