Det ble spilt 6. kveld av hc-turneringen og det møtte 8 par. Etter seieren for 2 uker siden slo Ove/Egil til på nytt og vant overlegent med 63,1%. På annenplass fulgte Johan/Svein med 57,7%. Siste plass på pallen ble en tett og jevn kamp. Nytt sammensatt par for kvelden, Asbjørn/Andres, strakk det lengste strå og tok pallplassen med 53,6% foran Vidar/Eirik med 53,0%. Det vises til fullstendig resultatliste øverst på hjemmesiden.
Vi gratulerer vinnerne!
Som kjent foretar vi trekning av flax-lodd på hver spillekveld. Vi gratulerer Arne/Kikkan som ble trukket ut som kveldens vinnere av 2 flax-lodd på deling. Dersom de skulle vinne 1 million på et av loddene går vi ut fra at de deler gevinsten med 1/2 million hver.
Neste torsdag er det igjen SIMULTANTURNERING. Det er populært, så da anbefaler vi at dere møter opp. Velkommen skal dere være!
Finn Erik Berg – Lars Håvard Gran vant en solid seier i kveldsturneringen som ble arrangert i Kommunelokalet tirsdag. Bjørn og Simen Helgeby tok en like sikker 2. plass mens Erling Galleberg – Einar Nyork tok 3. plassen. 10 par deltok slik at alle møtte alle.
Trykk her for å komme til detaljene fra turneringen
på pene 66,3 da det også var tellende i simultanturneringen. Kåre og Kolbjørn fikk 59,9 og kan også komme høyt opp her. Videre kom Torstein og Odd Roar med 55,6 på 3.plass mens Tore og Terje knep siste poengplass med sine 54,3.
Husk også at Gauldals-serien starter 28.oktober i Soknatun, men denne gangen deltar bare 6 lag.
Da nærmer det seg jul, og vi har den store gleden av å invitere til årets juleavslutning mandag 14. desember Sted: Hotel Terminus kl. 18:00
Program: Juletallerken /Enten svineribbe eller pinnekjøtt + riskrem og kaffe til dessert Tett påfulgt av singelturnering. Pris: kr 350,- for medlemmer, kr 200,- for juniormedlemmer og studenter Håper så mange som mulig har anledning til å komme!
Påmelding her: http://doodle.com/poll/29kuuz9pz9apm9my
evt til hilde.anita.larsen@gmail.com innen torsdag 10. desember
Under en verdig seanse på forrige spillekveld, ble Boye Brogeland utnevnt til æresmedlem. Den meget fortjente utnevnelsen ble møtt av stående applaus fra samtlige åtte bord ! Saken ble også fyldig dekket av Avisen Agder.
Les også om saken på www.bridgewinners.com og på Facebooksida Facebridge
Fjerde kveld i Klubbmesterskapet ble vunnet av Tor Arne Reppen og Håkon Bogen med 59,3, foran Martinus Birkelund og Halgeir Jakobsen med 57, 4. Tredjeplassen ble delt mellom Svenn Tovås - Olav Valstad og Bjørn Erik Rydland - Geir Hogne Bonsaksen med 55,9.
I sammendraget førte dette til en kontrollert seier for Halgeir Jakobsen og Martinus Birkelund med 228,3 foran Leif Riksvold og Jarle Bogen med 219,5.
Se alle resultatene under les mer...
Flekkefjord 1 vant samtlige kamper og gikk seirende ut av Dalanemesterskapet. De er dermed kvalifisert for finale i KM-lag utpå nyåret.
Marius, Jostein , Arvid og Per Øyvin sikret seieren mot Egersund i siste kamp, men også Kjetil og Svein har bidratt.
Link til resultater og spill bridge.no/var/ruter/html/1216/2015-09-21-dalanemesterskap2015.htm
Tirsdag 3 november starter høstturneringen som går over 7 kvelder , hvorav de 5 beste er tellende.
De faste lokalene er opptatt, så vi må bruke Greåker VGS til spillingen kommende tirsdag. Møt opp i god tid!
Minner ellers alle medlemmer om at det nå er tiden for å betale års-kontingenten for 2016. Se tidligere nyhetssak.
« Forrige Neste » 1... 3384 3385 3386 3387 3388 3389 3390 3391 3392 3393 3394 3395 3396 3397 ...12020