Når det gjelder 4. divisjon den 14. og 15. november så viser det seg at det ikke er ordnet med lokaler, turneringsleder eller ansvarlig for turneringsregnskap. Som rykende fersk kretsleder er det begrenset hva som er mulig å få til av organisering så tett opp til arrangementet, men jeg har kommet frem til en løsning som jeg håper er tilfredsstillende, eller hvert fall til å leve med.
Dette er ordnet:
Hovedgrunnen til at valget av spillelokalet falt på Scandic Seilet i Molde, i tillegg til overkommelig pris, er at vi her vil ha tilgang til internett. Internett gjør det mulig for turneringsleder og den ansvarlige for turneringsregnskapet å kommunisere med forbundet på direkten, via Teamviewer og Skype, noe som vil bidra til at turneringen blir gjennomført på en ansvarlig og pålitelig måte.
I løpet av noen dager vil jeg sende mail til deltakerne i 4. divisjon om kaffepriser, lunsjtilbud fra hotellet, etc.
Det er fremdeles anledning til å melde på lag til 4. divisjon. Dette gjøres HER.
Mvh
Helge Bremnes
Vi prøver å starte opp torsdag 5 november.
I Arbeidertun som vanlig, kl.18.30.
Vel møtt!
På grunn av godt oppmøte i høst har vi besluttet å utvide A-puljen til 10 par. Følgende par er kvalifisert til A-puljen. Dersom et kvalifisert par ikke møter eller trekker seg overtar den neste på lista den ledige plassen
Puljeinndeling klubbmesterskap
pulje A
Plass
Navn
1
Alf Jan Raanes - Svein Seiersten
2
Ole Martin Lafton - John Ivar Seiersten
3
Tron Skiaker (Arild Hiim) - Arild Nilsen
4
Stig Risberg - Erik Thorvaldsen
5
Tor Åge Rønningen - Børre Sveen
6
Ingeborg Blisten - Hilde Nes
7
Ragnar Knarud - Øystein Mauritzsen
8
Halvard Fallang - Tor Gulbrandsen
9
Odd Sigmund Røste - Rune Strand
Fra Vinterturneringen
10
Gudbrand Persbråten - Ingvar Ljåstad
Fra B-pulje høstturneringen
Pulje B
Ole Wirstad - Geir Vannebo
Fra A-puljen høstturneringen
Erik Eriksen - Leif Magne Parthaugen
Ikke fullført høstturneringen
Jan Erik Larsen – Inger Lise Larsen
2. plass i B-puljen
Øvrige par
Etter fintellingen var det Pål og Jonny som tok kveldsseieren med pene 62,5 % sist tirsdag. Gratulerer.
Gratulerer til Erik og Leif Magne som vant i A og gratulerer til Alf Jan og Svein som vant sammenlagt i A- puljen. Gratulerer til Terje og Egil som vant B-puljen og gratulerer til Ingvar og Gudbrand som vant B-puljen sammenlagt.
Julebukken 2016 spilles 9.januar på Sortland.
Se turneringsinvitasjon her.
Påmelding kan gjøres på www.lovebridge.no eller i turneringsoversikten på Norsk Bridgeforbunds hjemmeside.
Høgdeopphaldet fredag 30. oktober - søndag 1. november.
Singelen 40 spel. Parturnering 23 spel. (redusert pga fleirre spel på lag) Lagturnering 32 spel. (økt med 4 spel for å kunna bruka tidlegare opplegg)
Kjørerute => her
Meir info under "Les mer..."
Den 3. og siste av kveldsturneringene ble vunnet av Vigis Kalliainen - Terje Nylund foran Christer Heitun - Tore Heitun og våre gjester fra Sandefjord Bodil Ekeli - Trygve Storm Larsen
Sammenlagt ble turneringen meget klart vunnet av Christer og Tore. Det var veldig jevnt på plassene etter de suverene vinnerne. På 2. plass fulgte Finn A., Gjone - Trond Løfqvist foran Verina Dahl - Tor Erik Hermansen. Sluttresultatet finner du her
« Forrige Neste » 1... 3378 3379 3380 3381 3382 3383 3384 3385 3386 3387 3388 3389 3390 3391 ...12020