http://www.bridge.no/var/ruter/html/1800/2015-10-21.htm
Årsavgiften er på kr 300 for hovedmedlemmer, kr 150 for juniorer og kr 50 for de som er hovedmedlemmer i en annen klubb.
Årsavgiften betales til kontonr. 1503 19 69295 Fredrikstad BK, c/o Arne Marthinussen. Husk å oppgi hvem som betaler, slik at kasserer - Tore Farbrot - får oversikt over innbetalingene. Du kan også betale direkte til kasserer på klubbkvelden.
Husk frist 15. november og obs det er kun ca. kr 30 som går til klubben - resten er avgifter til forbund og krets.
21.10.2015 22:39
7988 Snorre Aalberg
Tags:
De andre norske ligger under middel. Jan Tore Berg og Johnny Hansen åpna bra, men har spilt seg ned til rett under middels. Thor Erik har 450 minus, mens Frank Svindahl - Tom Johansen mangler en god tusenlapp på middels. Nye 60 spill i morgen.
Med en skikkelig spurt på siste runde (19- 1 mot et ganske rutinert par!) gikk klubbens ferskeste par helt til topps. Forrige ukes suverene vinnere måtte dermed ta til takke med sølv ( og det er i følge Kupper'n, nederlag) Hva skal vi da si vi som kom enda lenger ned?!?
21.10.2015 22:45
Lars Arthur forteller om dette spillet der motparten var flink og kom til storeslem i ruter. Det er verdt 1440 poeng, så fire dobla sonebeiter i 7sp (!) var bare 1100. Det hjalp ikke så veldig på scoren i dette ene spillet, men -85 er tross alt bedre enn -106. Uten disse poengene hadde de blitt "bare" nummer to i torsdagens Simultanturnering. Grattis til LA og Liv Marit Grude.
Etter et grundig etterforskningsarbeid, fikk red. omsider sendt inn en oversikt over klubbpoeng de siste to- tre årene. Oversikten ble sendt forbundet i juli / august , og red fikk bekreftet at mailen var mottatt. Intet skjedde med oppdatering av våre medlemmers poengkontoer.
I går mottok jeg en mail fra NBF V/ Skjæran der han lover at poengene blir ført i dag onsdag. Hallelujah, Øyvind! Sjekk din egen konto.
Jostein Pettersen (bildet) og Jan Salomonsen vant butlerturneringa til Vestvågøy BK som ble avslutta 28.9.2015. Se resultatliste.
21.10.2015 17:46
LIVE HER ______________________________________________
21.10.2015 22:52
Når jeg kikker på BBO og de beste parene, så føler jeg at det ikke er så skrekkelig langt opp. De gjør sine feil og mange av prestasjonene mener jeg at jeg skulle kunne kopiert selv. Men så kommer spill som dette og jeg skjønner at det er en annen idrett enn det jeg holder på med: Jeg tror mange av oss ikke hadde meldt i det hele tatt på NS sine kort, men Geir dobler opplysende mot en passet makker. Det er selvsagt skummelt, men denne gangen havner han i en soneutgang nesten ingen andre er i. Joda, sitsen var grei, men ikke verre enn at en gjerne vil være der i sonen. Legg også merke til Tor sin aggressive 3hj der han oppvurderer to dobbeltoner, 109 i trumf og en femkort sidefarge i ruter. +620 var det ikke mange andre som kopierte. ____________________________________________________________________
20 oktober spilte vi 8 runde av klubbmesterskapet med deltakelse av 12 par. Martin og Ronny vant med Gro og Kai på 2 plass og Ernst og Alf H tok 3 plassen. Vi gratulerer.
« Forrige Neste » 1... 3370 3371 3372 3373 3374 3375 3376 3377 3378 3379 3380 3381 3382 3383 ...12020