Forsiden
Tips Login
Bridgekrets.com
  • Kretser
  • Siste nytt
  • Om bridgekrets.no
  • Medlemmer
  • Redigering
  • Sponsorer
  • Hjelp

Avansert søk


Søk etter "" ga 120191 treff

Tirsdag 29/9-15

29.09.2015

Det var 4 fulle bord og det var jevnt score på alle, Jens Ivar og Bjørn T. takk det lengste strået å vant med 56,5% tett fulgt av Halvard og Helge med 54,8% og 3 plass gikk til Henk og Terje med 54,2% Det er en kveld igjen av turneringen, her er de gjevnt før siste runde, Jens og Bjørn leder med 296,1 ( å stryke 56,5% i siste runde)og på andreplass er Ingvar og Eilert med 292,7( å stryke 47,9% i siste runde) og på 3 plass er Halvard og Helge med 284,7.( å stryke 47,9% i siste runde) Det er veldig jevnt og det skal strykes nok en runde, så her kan det snu hele lista blant de tre første

Tirsdag 29/9-15

NBF ber EBL-styret stille sine plasser til disposisjon

Klubbmesterskap

29.09.2015

22 september spilte vi 4 runde av klubbmesterskapet. Det var 13 par som deltok. Ernst og Arne vant, Sissel og Ola ble nr 2 og Siri og Helge delte 3 plassen med Ronny og Martin. Vi gratulerer.

Klubbmesterskap

Sesongoppstart

23.09.2015

Tore og Nils-Otto vant kveldens spilling.

Sesongoppstart

Klubbmesterskap

29.09.2015

29 september spilte vi 5 runde av klubbmesterskapet. Det var 11 par som deltok. Knut B og Kirsten vant en overlegen seier. Martin og Ronny ble nr 2 og Alf Henning og Ernst ble nr 3. Vi gratulerer

Klubbmesterskap

3-kvelds Høstturnering

07.10.2015

  • Leif og Helge vant 3-kvelds sammenlagt

 

Jan og Kenneth vant 3.kveld 7.oktober 

Leif og Helge vant 2.kveld 30.september 

Robert og Terje vant 1.kveld 23.september (Simultan) 

  • Resultat fra Lands-Simultanen finner du her

 

3-kvelds Høstturnering

Simon og Magne vann siste spelekvelden i september.

29.09.2015

Resultat 29.09.

 

Magnar og Jacob vart best av våre i Simultanturneringa.

Landsresultat.

Simon og Magne vann siste spelekvelden i september.

NBF ber styret i EBL stille sine plasser til disposisjon

23.09.2015 22:47

7988 Snorre Aalberg

Tags:

Noen ganger må ledere gå på grunn av at de har gjort noe galt. Andre ganger svikter de samme når de ikke handler. NBF har sendt et brev til EBL og alle medlemslandene der NBF mener at noen ikke har gjort jobben sin. Det er lagt fram sterke indisier på at et antall europeiske par over mange år har jukset, uten at EBL har evnet å fange det opp. Dette må få konsekvenser, sier Jostein Sørvoll og Allan Livgård i sitt brev.
Det er lett å stille seg bak både kritikken og kravet om at nye koster må slippes til. En ukultur har fått etablert seg og når et antall personer står fram og sier at de gjentatte ganger har påpekt svært tvilsomme spill uten at noe er blitt gjort, må det tas grep. Det skal ikke være enkeltpersoner (les Boye Brogeland) som med fare for sin egen bridgekarriære, skal starte prosesser for å rydde opp. En organisasjon som EBL skal ha både rutiner og verktøy for å håndtere denne type regelbrudd. Det er mange av oss som synes både EBL og WBL langt fra har vært så aktive som de burde selv etter at indisiene ble lagt fram.

Neste ting er i Ungarn neste år og det kommer helt sikkert til å bli et dramatisk ting.

_________________________________________________________________________

Simultan den 29 september

29.09.2015

Gratulerer med seieren til Wenche og Solvår foran Thomas og Torolf.

Simultan den 29 september

KM 2015

24.09.2015

Årets kretsmester blir å finne blant lagene Askim BK, Fredrikstad BK1, Fredrikstad BK2, Kolbotn BK, Moss BK, Nesodden BK, Ski BK, Sarpsborg BK1, Sarpsborg BK2 og Torsnes.

Fjorårets mestere Fredrikstad BK1 er å anse som klare favoritter, bak disse blir det meget jevnt. Jeg personelig holder en knapp på Ski BK, hvor unge Jansen denne gang skal spille med Bjørnar Halderakel. Sarpsborg BK1 fikk sølv i fjor, og har gjort det meget bra i NM de siste sesonger, et veldig sterkt lag. Kolbotn BK fikk 3 plass i fjor. Vi er vel å bli ranket på nivå med Moss og Fredrikstad BK2 og Askim, Fredrikstad slet i fjor, men har vært høyt opp tidligere. Askim kan mønstre et veldig sterkt lag, hvis de topper laget, men har ikke tradisjon for dette. Opprykkslagene Sarpsborg BK2, Nesodden BK og Torsnes, ranker jeg bakerst, dog med Sarpsborg BK2 som det sterkeste laget. Torsnes BK gjorde det meget sterkt i NM i fjor og kan overraske. Nesodden BK1 har vært et jojo lag mellom A og B pulja. Håper at laget denne gang kan holde plassen, Kretsens største klubb trenger en plass i A-pulja.

Kolbotn BK1 møter Ski BK og Fredrikstad BK1 i de 2 første kampene. En tøff start. 

I B- pulja har Kolbotn BK med 3 lag samt et blandingslag av Kolbotn og Ås. Her holder jeg en knapp på Ski BK2, men også BK Tempo har muligheten her. Jeg tror at et Kolbotn lag rykker opp, men vanskelig å si hvem. Målsettingen må være et lag opp og resten holder plassen.

I C-pulja har Frode, Hege. Elisabeth Siri og Kristine alle muligheter for å rykke opp. De har vært så nærme flere år på rad. Kolbotn BK har også med laget til Gerd, Jeg klarer ikke å beregne deres muligheter.

KM 2015

« Forrige Neste » 1... 3333 3334 3335 3336 3337 3338 3339 3340 3341 3342 3343 3344 3345 3346 ...12020



Levert av Digimaker AS Forslag til forbedringer