Det var 4 fulle bord og det var jevnt score på alle, Jens Ivar og Bjørn T. takk det lengste strået å vant med 56,5% tett fulgt av Halvard og Helge med 54,8% og 3 plass gikk til Henk og Terje med 54,2% Det er en kveld igjen av turneringen, her er de gjevnt før siste runde, Jens og Bjørn leder med 296,1 ( å stryke 56,5% i siste runde)og på andreplass er Ingvar og Eilert med 292,7( å stryke 47,9% i siste runde) og på 3 plass er Halvard og Helge med 284,7.( å stryke 47,9% i siste runde) Det er veldig jevnt og det skal strykes nok en runde, så her kan det snu hele lista blant de tre første
22 september spilte vi 4 runde av klubbmesterskapet. Det var 13 par som deltok. Ernst og Arne vant, Sissel og Ola ble nr 2 og Siri og Helge delte 3 plassen med Ronny og Martin. Vi gratulerer.
Tore og Nils-Otto vant kveldens spilling.
29 september spilte vi 5 runde av klubbmesterskapet. Det var 11 par som deltok. Knut B og Kirsten vant en overlegen seier. Martin og Ronny ble nr 2 og Alf Henning og Ernst ble nr 3. Vi gratulerer
Jan og Kenneth vant 3.kveld 7.oktober
Leif og Helge vant 2.kveld 30.september
Robert og Terje vant 1.kveld 23.september (Simultan)
Resultat 29.09.
Magnar og Jacob vart best av våre i Simultanturneringa.
Landsresultat.
23.09.2015 22:47
7988 Snorre Aalberg
Tags:
Gratulerer med seieren til Wenche og Solvår foran Thomas og Torolf.
Årets kretsmester blir å finne blant lagene Askim BK, Fredrikstad BK1, Fredrikstad BK2, Kolbotn BK, Moss BK, Nesodden BK, Ski BK, Sarpsborg BK1, Sarpsborg BK2 og Torsnes.
Fjorårets mestere Fredrikstad BK1 er å anse som klare favoritter, bak disse blir det meget jevnt. Jeg personelig holder en knapp på Ski BK, hvor unge Jansen denne gang skal spille med Bjørnar Halderakel. Sarpsborg BK1 fikk sølv i fjor, og har gjort det meget bra i NM de siste sesonger, et veldig sterkt lag. Kolbotn BK fikk 3 plass i fjor. Vi er vel å bli ranket på nivå med Moss og Fredrikstad BK2 og Askim, Fredrikstad slet i fjor, men har vært høyt opp tidligere. Askim kan mønstre et veldig sterkt lag, hvis de topper laget, men har ikke tradisjon for dette. Opprykkslagene Sarpsborg BK2, Nesodden BK og Torsnes, ranker jeg bakerst, dog med Sarpsborg BK2 som det sterkeste laget. Torsnes BK gjorde det meget sterkt i NM i fjor og kan overraske. Nesodden BK1 har vært et jojo lag mellom A og B pulja. Håper at laget denne gang kan holde plassen, Kretsens største klubb trenger en plass i A-pulja.
Kolbotn BK1 møter Ski BK og Fredrikstad BK1 i de 2 første kampene. En tøff start.
I B- pulja har Kolbotn BK med 3 lag samt et blandingslag av Kolbotn og Ås. Her holder jeg en knapp på Ski BK2, men også BK Tempo har muligheten her. Jeg tror at et Kolbotn lag rykker opp, men vanskelig å si hvem. Målsettingen må være et lag opp og resten holder plassen.
I C-pulja har Frode, Hege. Elisabeth Siri og Kristine alle muligheter for å rykke opp. De har vært så nærme flere år på rad. Kolbotn BK har også med laget til Gerd, Jeg klarer ikke å beregne deres muligheter.
« Forrige Neste » 1... 3333 3334 3335 3336 3337 3338 3339 3340 3341 3342 3343 3344 3345 3346 ...12020