29.09.2015 11:10
7988 Snorre Aalberg
Tags:
Helge og Roald spilte 6ru dobla hjem. Akkurat den samme scoren som på det andre bordet. :-): Jeg får sikkert meldigsforløpet seinere i dag. En svært sterk seier mot Polen i syvende runde og nå er Norge på 3.plass.
17 par deltok 3. spillekveld av Høstcupen 2015 i Sortland BK. Vant gjorde Tommy Elde - Robert Lehn foran Gunnar Harr - Stig Arne Iversen på andre og Håkon Arild Bergsrud - Olav Ellingsen på tredje
Resultater her
Vi var 2,5 bord på tirsdag, og Arne Kristian og Kåre gjorde færrest feil og vant kvelden. Dette er muligens siste tirsdag på Tune før vi starter opp i Heggeriset 6. oktober, men Hilda har til hensikt å friste med seg noen rendøler og stor-elvdøler, og kanskje får vi til spilling allikevel?
Nå skal du få prøve deg på et utspill som kan bli kostbart hvis du tråkker feil! Du sitter vest og har til alt overmål doblet 6 ruter etter meldeforløpet under:
Hva spiller du ut?
Simultan i dag. Nå er det flere som ikke har makker, men som har lyst til å spille. Gi meg en lyd så fikser vi dette.
Bra oppslutning etter sommeren. Sist gang fikk vi det høyeste deltagerantallet pålenge. Hele 36 par. Det var 2 par som skulte seg ut. Øyvind og Arne vant foran Dag Amund og Per Arild. På plassen bak disse kom Bjørn B. og Sven-Åge.
De 3 andre gangene har det vært 15 bord. 1. september vant Olav og Raymond foran Eva og Per. Jan og Lars Erik på 3 plass. 8. september vant en helt fersk spiller i klubbturneringer Geir Isaksen med sin Vestby makker Kurt Ellingsen, Simon og Raymond på 2 plass og Niels Christian og Kolbjørn på 3 plass.
15 september vant Niels Christian og Kolbjørn, Simon og Raymond på 2 plass og Dag Amund og Bjarne på 3 plass.
Veldig jevn og god innsats fra Niels Christian og Kolbjørn, samt Raymond, Simon og Dag Amund.
Velkommen til KM-Lag 2015-2016.
Det spilles kvallik i Larvik (Sydpulja) og i Horten (nordpulja).
Veldig hyggelig å se det ble 6 lag i begge puljer iår!
Vi starter mandag 12. oktober kl 18:30 begge plasser!
For kamp oppsettet for sydpulja her og nordpulja her!
KM-Lag Finalen våren 2016, hvor 3 beste fra begge puljer går videre spilles:
15.2 i Horten (2x14 spill), 29.2 i Larvik (2x14 spill), og 14.3 i Horten (14. spill)
Brevik Bridgeklubb innviterer til hyggelig Bridgetur fra Langesund til Stavanger- Bergen- Hirtshals og så tilbake til Langesund fra 15-17 Januar 2016
Det legges opp til 3 turneringer. Hovedturneringen på Lørdag mens det blir 2 små turneringer Fredag og Søndag.
Startkontigent for turneringene vil komme senere.
Påmeldingsfrist er 15 Desember og du melder deg på her
Innbydelsen finner du her
SJ
« Forrige Neste » 1... 3330 3331 3332 3333 3334 3335 3336 3337 3338 3339 3340 3341 3342 3343 ...12020