28.09.2015 18:00
7988 Snorre Aalberg
Tags:
i India. Det er enda ikke offentliggjort hvorfor Balicki - Zmudzinski ikke får spille i VM. Så vidt meg bekjent har ikke WBF komme med noen uttalelse annet enn at paret ikke er velkommen til Chennai. Det ligger videoer ute av paret, men jeg kan ikke si at jeg liker at "hvem som helst" driver å analyserer bevegelser og mimikk. En finner gjerne de tingene en leter etter. Polen spiller inntil videre med kun fire spillere, men det spekuleres i at de får ta inn et annet tredjepar. Jeff Meckstroth uttaler på Bridgewinners at :
"Det er tvilsomt å la laget fortsette, men å tillate dem (Polen) å la regjerende verdensmestre fra Sanya er utrolig etter min mening." ________________________________________________________________
28.09.2015 18:19
Det er bare 89 påmeldte lag pr i dag. Harald Skjæran ber klubbene hive seg rundt. ________________________________________________
Resultatene fra 3. spillekveld, finner dere under resultater (21.9.15) Her er sammenlagtlisten, sånn sirka:
1. Espen og Petter 167.38 2. Vidar og Bosse 163.67 3. Per E. Jan Arild, (Irene?) 162.54 4. Espen og Tore Kjell 157.43 5. Øyvind og ? 151.92 6. Arne og Trond 146.76 7. Randi og Mette 130.77
Disse er de som har 3 tellende kvelder. Turneringens vinnere finner vi blandt disse!
Her kommer resultater fra årets Jotun Bridge Lagturnering
Etter påmeldingsfristen, er vi nå 17 lag. Om du eller dere har ett lag som ønsker være med, ta kontakt med undertegnede så kan dere være det siste laget som kommer med!
Om dere er ett par, si ifra så kan det være vi får inn to par som kan spille samme!!
Lagkamper er gøy og god start på sesongen!
Morten Brædvang, mobil 481 15 157
28.09.2015 22:23
Av Roald Mæsel Hei Det går bra her nede og god stemning i laget.
Slik gikk det i de to spillene du har skrevet om: I det første spillet åpnet Nord med 1 hj – 2 kl fra Helge – 2 hj fra syd og dobbel fra meg. 4 hj fra Nord og en opplagt 4 spar fra Helge. Pass rundt. I det andre spillet var det Ekrens som var løsningen.
Helge åpnet med to hj i øst (begge major - 4-10hp) og Syd kunne egentlig ikke gjøre noe annet enn å passe. 4 spar fra meg og nå var det vanskelig for motparten å komme med i meldingsforløpet.
I morgen starter Helge og jeg – Tor og Arve mot Polen.
Mvh Roald ______________________________________________________________
Sjur og Marius vart nr 51 då NM par vart arrangert i helga. Fredagen spelte dei bra og låg til tider godt over middels. Utover laurdagen gjekk det trått og når spelinga søndag var avsutta vart det med den usle 51 plassen. Vi reknar med dei kjem sterkare att seinare. Brandsnes-Ovesen vann turneringa.Gledeleg med Hoff og Hjelmeland på 7 plass.
Hei.
Husk simultanturnering i morgen tirsdag 29. sept, møt opp!
Klubber som er interesserte i å se på lokalene som vurderes kjøpt har anledning til dette torsdag 24.09 og mandag 28.09 kl 16.30 til 17.00
Kontakt i såfall Leif-Erik på tlf 95306868
« Forrige Neste » 1... 3327 3328 3329 3330 3331 3332 3333 3334 3335 3336 3337 3338 3339 3340 ...12019