Forsiden
Tips Login
Bridgekrets.com
  • Kretser
  • Siste nytt
  • Om bridgekrets.no
  • Medlemmer
  • Redigering
  • Sponsorer
  • Hjelp

Avansert søk


Søk etter "" ga 120186 treff

Jotun Bridge Lagturnering 2015

09.09.2015

Da nærmer Jotun Bridge Lagturnering seg, og nå er det 16 lag påmeldt! og 12 dager igjen for de 4 siste plassene!

Her er det bare å hive seg rundt å få dannet lag, det er mange flott flinke spillere som stiller på denne startstreken!

Påmelding på venstre side link, eller på bridge.no

Jotun Bridge Lagturnering 2015

Les mer...

Einar og Per viser stor form.

18.09.2015
Høsten har kommet , og bridgesesongen er tilbake med mange spennende begivenheter. Klubben har etter noen oppvarmingskvelder , startet opp sin høstturnering. Det skal spilles ti kvelder, hvorav de seks beste teller I sammendraget. Best ut av startblokkene kom Einar og Per foran Emil / John Arthur og Festus / Steinar. Ti par møtte opp , men la oss håpe at vi kan øke dette til 12- 14 par utover høsten. NM par starter fredag 18.september, og vil bli overført på BBO. Jeg anbefaler dere til å logge på og følge med. NM klubber ble en stor suksess for vår klubb I 2015 med sølvmedaljer. Fristen for påmelding til årets NM nærmer seg, og jeg håper at klubben kan stille 2-3 lag denne gang.
Einar og Per viser stor form.

Jotun Bridge Lagturnering

09.09.2015

Da nærmer Jotun Bridge Lagturnering seg, og nå er det 17 lag påmeldt!

Her er det bare å hive seg rundt å få dannet lag så vi blir 18 lag. 

Påmelding via SandefjordBK hjemmeside.

Jotun Bridge Lagturnering

sammendrag sommer 2015

09.09.2015
De 5 beste sammenlagt fra sommerbridgen 2015 9 tellende kvelder med minst 3 forskjellige makkere med tellende resultater
sammendrag sommer 2015

Les mer...

SPILLEKVELD 17. SEPTEMBER 2015 - SIMULTANTURNERING

18.09.2015

Vi er igjen skuffet over fremmøtet som var på bare 42% av medlemsmassen vår. Vi er 28 registrerte medlemmer og kun 6 par (3 bord) møtte opp.

Kveldsturneringen ble vunnet av Asbjørn/Olav med 63,5%. De ledet klart hele kvelden, slik at det for oss andre bare ble en kamp om de neste plassene. Det ble en spennende innspurt og etter at siste spill var ferdig så endte 2 par på delt 2. plass. Det var Johan/Svein og John/Kolbjørn. De oppnådde 53,1% tett fulgt av Ivar/Ole Kristian med 52,1%.

Fullstendig resultatliste sees på hjemmesiden vår.

Vi gratulerer Asbjørn og Olav som suverene vinnere!

Neste torsdag starter vi opp første kveld av høstturneringen vår. Vi har fortsatt håp om et godt fremmøte utover høsten. Velkommen!

SPILLEKVELD 17. SEPTEMBER 2015 - SIMULTANTURNERING

Styremøte i Sortland BK 31.8.15

09.09.2015

Det ble avholdt styremøte i klubben mandag 31.august.

Referatet fra møtet kan leses her.

Styremøte i Sortland BK 31.8.15

Blommenholm BKs uttalelse vedrørende kjøp av lokaler og tilsvar

18.09.2015

 Blommenholm BK har bedt om at deres uttalelse blir lagt ut på nett.

Styrets tilsvar er også inkludert.

Klikk for å lese.

Blommenholm BKs uttalelse vedrørende kjøp av lokaler og tilsvar

Les mer...

Fordel av ballen også i bridge?

09.09.2015 17:13

7988 Snorre Aalberg

Tags:

Først vil jeg oppfordre den enkelte av dere til å ha et bevisst forhold til ordvalget i disse debattene. "Dust", "fjert" og "nisse" synes jeg dere skal forbeholde Facebook-diskusjoner. Jeg synes heller ikke om at debatanter drar inn uvesentlige momenter  når jeg prøver å starte en prinipiell diskusjon om regler. Hvem som satt hvor og hvem som meldte hva, er i en slik sammenheng uinteressant vel? Jeg synes også enkelt uttaler seg bombastisk om ting de ikke har all verdens kunnskap om.

En av de som skriver sammenligner bridge og fotball. "Ingen roper på straffe når ballen går via motstanderens hånd og i mål." Er det sånn i bridge også at vi kan avvente resultatet av et spill før vi tilkaller dommeren? Jeg mener å ha blitt fortalt at motspillere kan avtale seg i mellom at det har vært tenkepause og at hvis begge parter er enig, kan de vente og se an.

Markus Bruno, Per Nordland eller noen av dere andre som kan regelene? 

________________________________________________________________________

NM PAR

18.09.2015

NM for par spilles i helgen både fredag, lørdag og søndag.

Vicky ble Norgesmester for damer, derfor er hun kvalifisert for å spille NM  par også

Men det går ikke så bra for henne. Etter 30 spill fredag ligger hun under middels med -65 poeng, men det er lenge igjen,så vi får håpe hun spiller seg opp.

Men det gledlige er at Kai og Ronny leder.

Du kan følge med de på BBO eller se resultatene etter hver runde på siden til NBF, resultater.

SJ

 

NM PAR

Tirsdag 8/9-15

09.09.2015
Det var bare 3 1/2 bord og vinner ble Jens Ivar og Bjørn Torgeir med 9,3 poeng, 2 plass gikk til Halvard og Helge med 4,7 poeng, 3 plass ble delt mellom Turid - Kari og Henk - Terje med 1,2. Vi gratulerer alle på pallen Der er noe feil på lista som sikker Tore Bjørn finner ut av
Tirsdag 8/9-15

« Forrige Neste » 1... 3318 3319 3320 3321 3322 3323 3324 3325 3326 3327 3328 3329 3330 3331 ...12019



Levert av Digimaker AS Forslag til forbedringer