Da nærmer Jotun Bridge Lagturnering seg, og nå er det 16 lag påmeldt! og 12 dager igjen for de 4 siste plassene!
Her er det bare å hive seg rundt å få dannet lag, det er mange flott flinke spillere som stiller på denne startstreken!
Påmelding på venstre side link, eller på bridge.no
Da nærmer Jotun Bridge Lagturnering seg, og nå er det 17 lag påmeldt!
Her er det bare å hive seg rundt å få dannet lag så vi blir 18 lag.
Påmelding via SandefjordBK hjemmeside.
Vi er igjen skuffet over fremmøtet som var på bare 42% av medlemsmassen vår. Vi er 28 registrerte medlemmer og kun 6 par (3 bord) møtte opp.
Kveldsturneringen ble vunnet av Asbjørn/Olav med 63,5%. De ledet klart hele kvelden, slik at det for oss andre bare ble en kamp om de neste plassene. Det ble en spennende innspurt og etter at siste spill var ferdig så endte 2 par på delt 2. plass. Det var Johan/Svein og John/Kolbjørn. De oppnådde 53,1% tett fulgt av Ivar/Ole Kristian med 52,1%.
Fullstendig resultatliste sees på hjemmesiden vår.
Vi gratulerer Asbjørn og Olav som suverene vinnere!
Neste torsdag starter vi opp første kveld av høstturneringen vår. Vi har fortsatt håp om et godt fremmøte utover høsten. Velkommen!
Det ble avholdt styremøte i klubben mandag 31.august.
Referatet fra møtet kan leses her.
Blommenholm BK har bedt om at deres uttalelse blir lagt ut på nett.
Styrets tilsvar er også inkludert.
Klikk for å lese.
09.09.2015 17:13
7988 Snorre Aalberg
Tags:
Først vil jeg oppfordre den enkelte av dere til å ha et bevisst forhold til ordvalget i disse debattene. "Dust", "fjert" og "nisse" synes jeg dere skal forbeholde Facebook-diskusjoner. Jeg synes heller ikke om at debatanter drar inn uvesentlige momenter når jeg prøver å starte en prinipiell diskusjon om regler. Hvem som satt hvor og hvem som meldte hva, er i en slik sammenheng uinteressant vel? Jeg synes også enkelt uttaler seg bombastisk om ting de ikke har all verdens kunnskap om. En av de som skriver sammenligner bridge og fotball. "Ingen roper på straffe når ballen går via motstanderens hånd og i mål." Er det sånn i bridge også at vi kan avvente resultatet av et spill før vi tilkaller dommeren? Jeg mener å ha blitt fortalt at motspillere kan avtale seg i mellom at det har vært tenkepause og at hvis begge parter er enig, kan de vente og se an. Markus Bruno, Per Nordland eller noen av dere andre som kan regelene? ________________________________________________________________________
NM for par spilles i helgen både fredag, lørdag og søndag.
Vicky ble Norgesmester for damer, derfor er hun kvalifisert for å spille NM par også
Men det går ikke så bra for henne. Etter 30 spill fredag ligger hun under middels med -65 poeng, men det er lenge igjen,så vi får håpe hun spiller seg opp.
Men det gledlige er at Kai og Ronny leder.
Du kan følge med de på BBO eller se resultatene etter hver runde på siden til NBF, resultater.
SJ
« Forrige Neste » 1... 3318 3319 3320 3321 3322 3323 3324 3325 3326 3327 3328 3329 3330 3331 ...12019