Rita Losnedahl fyller i dag 18. august 80 år.
Hun har vært aktiv bridgesspiller et langt liv.
Hun startet i Lynklubben, hvor hun i mange år var sekretær.
I de siste årene har hun spilt i hjerter 4.
Sist hun var på pallen var Nordsiamixen 2014.
Bodø bridgeklubb
Styret i klubben har besluttet å benytte klippekort med totalt 10 klipp fra og med primo september. Et kort vil koste kr. 600. Hvis man ikke vil benytte klippekort kan man fortsatt betale, men det vil koste kr. 70 pr. gang. Årsaken er at vi ønsker at innbetaling av kveldskontigent skal gå litt enklere. Det tar masse tid å finne rett veksel. Håper at mange benytter denne muligheten.
Jan-Erik og Nils-Otto vant kveldens spilling,
Resultat 26.august
Onsdag 2.september starter vi med vanlige klubbkvelder. Strileknekten starter tirsdag 1.september med Simultan.
Vi har nå klart oppsettet på 6 1/2 lag.
A- Pulja:
Kolbotn BK1 (Eva Lund, Per Storjord, Niels Christian Nielsen, Jan Løvfall og Lars Erik Thomassen
B-Pulja:
Kolbotn BK2 (Svein Arild Naas Olsen, Bjarne Erlandsen, Trygve Sætereng, Bjørn Barlie, Sven-Åge Lund og Bjørn Tore Hallen)
Kolbotn BK3 (Torill Haakenstad, Knut Karlsen, Bjørn Håvelsrud og Benta Buan)
Kolbotn BK4 (Odd Arne Bertheussen. Karl Johan Bjørn, Tom Stenbakk, Bente Skymoen, Reserve: Truls Bjerkås)
Kolbotn/Ås (Bård Lian, Einar Knutsen er Kolbotn BKs spillere)
C-Pulja:
Kolbotn BK5 (Elisabeth Johansen, Hege Johansen, Frode Lange Nielsen, Siri Bråtane, Reserve: Kristine Kvernstrøm)
Kolbotn BK6 (Gerd Irene Knutsen, Sven Pran (De andre spillerene blir avklart snart)
Vi jobber med å få et lag i D-pulja.
Påmelding til seriemesterskapet nærmer seg. Kolbotn BK har ingen lag i høyere divisjoner. 4 Divisjon spiles i år på Folkets Hus på Ski. Dato er 22-23/11 og 30-31/1 (2016). Her må vi forsøke å få satt sammen noen lag. Begynn å avtale og gi styret beskjed.
Onsdag reiser Roger Berg, Jan Løvfall, Lars Erik Thomassen sammen med Toralf Lossius til Riga(Jurmale) for å spille Lag og parturnering. Hjemmesiden
Det vil også bli sendinger på BBO (Vugraph)
27.08.2015 22:32
7988 Snorre Aalberg
Tags:
Jan Olav Røseng uttaler på Facebridge at det er stort sett rør på denne sida. Generalsekretæren ga meg skryt i går. Klukken var overbærende til min første dekning av Boye's utspill, men artikkelen om Larry Cohen var så dårlig at han ikke en gang orka å fortelle hvorfor. Så kom denne hyggelige mailen fra Karl Vidar Michelsen i ettermiddag:
Konklusjon: Ingen kan gjera alle til laks!
18.08.2015 11:21
Det er lov å gjøre dumme ting og det er viktig at vi ikke korsfester folk som har vært uheldig/ukloke. Mike Passel føler han har fått ufortjent mye pepper for sin handling og ønsker derfor å stå fram med sin versjon. HER ER ARTIKKELEN. (takk, Harald Berre Skjæran) ______________________________________________________________
Kjell R og Bjørn vant foran Kjell E og Paul i kveld. Kun fire bord, men vi håper på bedre oppmøte når høstsesongen starter neste torsdag. Blir en enkeltkveld først, før vi starter høstturneringen - se terminlisten for flere detaljer.
« Forrige Neste » 1... 3281 3282 3283 3284 3285 3286 3287 3288 3289 3290 3291 3292 3293 3294 ...12019