Forsiden
Tips Login
Bridgekrets.com
  • Kretser
  • Siste nytt
  • Om bridgekrets.no
  • Medlemmer
  • Redigering
  • Sponsorer
  • Hjelp

Avansert søk


Søk etter "" ga 120191 treff

Enkeltkveld (sommer)

05.08.2015

4 august spilte vi en enkeltkveld med deltakelse av 13 par. Helge og Martin vant en overlegen seier. Åse og Siri ble nr 2 og Reidar og Boa og Knut B og Stanley delte 3 plassen. Vi gratulerer.

Enkeltkveld (sommer)

Sommerbridge 11

12.08.2015

Jon Ivar og Bjørn Oddvar vant kveldens spilling.

Sommerbridge 11

NM par 2015

Sommerbridge 10

05.08.2015

Nils-Otto og Jan-Erik vant kveldens spilling

Sommerbridge 10

A4-hilsen fra Askim

06.08.2015 00:56

7988 Snorre Aalberg

Tags:

 Askim BK har 75 års jubileum og har en turnering 22. august. Vi var litt redd for at det skulle bli for mye her i Østfold, siden Foss er rett rundt hjørnet og de trekker jo som regel fulle hus. Vi hadde satt tak på 52 par, men jobber med saken for å øke så vi kan ta imot kanskje 75 par.
 
Så bridgegleden finnes i Norge. 
http://bridge.no/ruter/turneringsinfo/1/1589/(offset)/50
 
 
Avslutter med en liten Wyb(tG) historie.
 
 
NM monrad par for en del år siden spilte jeg med sjefCaddyen fra EM, Ørjan Lindesteg, og hadde fått utdelt AKJxxxxx-xx-x-Ex.Vi i ugunstig hører jeg makker melder pass-1NT fra FI Høyre- og A4 som jeg er melder jeg 2hjerter(naturlig)-dobbelt etter noen spørsmål-pass fra makker-pass fra FI høyre og 3Hj! fra meg- hardere dobling fra venstre og passtil meg-prøver meg med 3sp.

Faktisk mener jeg denne dobling var enda mer hissig og hard- og pass rundt. og 730. Tevlingpoliti ble det  skreket på fra begge sider og Mr. Brown kommer subbende som en helt typisk søndagsform. Han hører på argumenter om at makker måtte melde 4 hjerter siden han hadde bedre hjerter osv osv. Wyb(tG) avslutter med "Hvis dere ikke har forstått at dette er bløff sitter dere på for høyt bord nummer, noe kanskje denne runden kan justere for dere"

Sikkert ikke helt A4 avgjørelse med mer rett en det som kanskje hendte i EM, bruk fornuft, spør etter TD, ikke skrik. Og ikke jag poeng... Truneringen er fulltegnet rundt i landet, det kommer til å være nivåforskjell og ambisjonsforskjell. HUSK det og la hygge komme foran poeng. Endelig er sommeren over og vi kan begynne med å spille bridge uten å få dårlig samvittighet for å sitte inne i det fine været.......

 
Kunstneren helt A4

Bronse til juniorlaget i EM

Chairmans cup/ svensk bridgefestival - "våre"

06.08.2015

Da er også Chairmans cup og svensk bridgefestival avviklet, i Ørebro.  Gledelig nok var det lokale spillere fra Fredrikstad og omegn som deltok i år - Joakim, Atle, Svein G, Tommy, Anita og Geir. Best prestasjon sto nok Joakim for, sammen med sitt lag - MindXperten - som kom til sluttspillet i Chairmans cup, og deretter til 8. dels-finale i B-sluttspillet. Atle-Svein hadde også en flott prestasjon med 19. plass blant 201 par, Anita med en 30. plass blant 274 par og Tommy-Geir med en 39. plass blant 244 par. Gratulerer med innsats og deltakelse 

Chairmans cup/ svensk bridgefestival - "våre"

Ungdomslagene godt i gang i Tromsø

Stein Endresen i form!

06.08.2015

Det var en fornøyelse å spille med Stein Endresen sist tirsdag.  Melding, spilleføringer og motspill satt bra, og det holdt til en klar seier. Her ser dere bevis på hans gode oversikt i kontrakten 3 kløver.   Spillet ser du her

Stein Endresen i form!

Norsk sølv i EM for mix-par

« Forrige Neste » 1... 3277 3278 3279 3280 3281 3282 3283 3284 3285 3286 3287 3288 3289 3290 ...12020



Levert av Digimaker AS Forslag til forbedringer