24.05.2015 16:56
7988 Snorre Aalberg
Tags:
Det har vært vanskelig å få tak i norske prestasjoner. Så vidt jeg har fått med, var åpen klasse en gang på BBO og damene det samme. Jeg håper å få noen spill og opplevelser når deltakerne kommer tilbake.
________________________________________________________________________________ BUTLER DAMEKLASSEN for de fem siste kampene
BUTLER DAMEKLASSEN for de fem første kampene
24.05.2015 18:22
Norge damer med bronse
Island var suverene vinnere Ikke helt som forventet av det åpne laget
Alle foto fra Nils Kvangraven
24.05.2015 21:19
24.05.2015 22:06
Alle foto av Nils Kvangraven Jan Tore Berg og Christian Vennerød
Terje Lie
Sjefen over alle sjefer Gunn Tove Vist
Tonje Brogeland
Da har jeg laget en ny fane for sommerbridgen. Du finner den øverst på siden.
Reglene er at du må spille med 5 forskjellige makker for å delta.
NB. har du spilt med samme makker mer enn en gang er det kun det resultatet som er best som blir registrert.
SJ.
Store deler av kvelden var det 3-4 par som kjempet veldig hardt i toppen i det 13 par store feltet Etter 33 spill vant Halldor Barikmo og Olaf Ellefsen med 5,8 poeng foran Ivar og Eivind. Arna og Runar kapret 3 plassen.
Jeg kom over et spill Sølvi Flo hadde, der kombinerte hun sjansene fint. Her har vi hobbyspillere en del å lære.....for innimellom er det ikke så veldig vanskelig (hvis vi tenker oss om)
Nord åpnet i Ruter og Syd x'et 1 Spar for å vise Hjerter. Deretter meldte Nord og Syd seg opp i 4 Ruter og dermed ble Sølvi spillefører i Øst i 4 Spar som Nord doblet. Korta var:
Ruteress ut og Ruterdame som ble stukket over med Kongen, deretter fulgte Kløveress og kløverknekt. Sølvi kom inn på Kongen og ser at beten er vel umulig å komme bort ifra (Hjertertaper) men hvordan løse Sparen, hvor er 10'ern ?
Resultater
26.05.2015 12:15
Av Bjørn Svela
Hei alle bridgespillere Jeg møter stadig bridgespelarar som ikkje skal til Tromsø fordi det er for dyrt. Sjølv har eg ordna meg flybilett og enkeltrom på hotell eit par hundre meter frå spelelokalet til ein billegare totalpris enn det eg har pleidd å betale på Lillehammer og i Fredrikstad. Bestilte rett nok i svært god tid, men poenget mitt er at det ikkje treng vera dyrare å reise til Tromsø enn til dei andre "festivalbyane" - i alle fall ikkje for oss som ikkje bur i "gangavstand" til Lillehammer og Fredrikstad :)
« Forrige Neste » 1... 3200 3201 3202 3203 3204 3205 3206 3207 3208 3209 3210 3211 3212 3213 ...12019