19 par deltok 5. spillekveld av Vårcupen 2015 i Sortland BK. A-pulja ble vunnet av Gunnar Harr - Stig Arne Iversen foran Silje Helen Rasmussen - Rune Ditlefsen på andre og Lars Dragland - Torbjørn Dragland på tredje
B-pulja ble vunnet av Jorunn Nordvoll - Annelise Sundberg foran Tommy Elde - Lena Thomassen på andre og Jorunn Ovesen - Roar Harberg på tredje.
Resultater A-pulja, B-pulja
Paul og Jan suverene vinnerar på "Rubben".
Resultater
38 par til start er bra!
i sommerbridgen meg pene 63,7 prosent, på neste plass kon Tore og KOG med 58,5 mens Reidar og Arnfinn tok 3.plassen med 56,3. Flott at 12 par deltok denne gangen.
Dermed har Tore kommet best i gang foran Kåre H og Stein. Men det er 19 kvelder igjen og svært mye vil nok som vanlig skje før alle potetåkrene er tømt utpå høsten en gang.
18.05.2015 17:29
7988 Snorre Aalberg
Tags:
og er kvalifisert som USA 2 til kommende Bermuda Bowl. _______________________________________________________________________ Her er et spill fra den femte sesjonen der Fireman vant med 45 IMP over 16 spill. I bridge er det lite som enten er rett eller galt, men å melde i 1sp i rødt mot hvitt var i alle fall ikke riktig denne gangen. 1spx kosta 800 mot usle 130 på det andre bordet. 1spx er nærmere 1100 i beit.
5 1/2 bord og Randi og Mette knalla til og vant med 62,5 på 2 plass fulgte Ingvar og Eilert med 60,4 og 3 plass gikk til Bjørn T. og Jens Ivar med 58,8, det blir en triller avsluttning om klubbmesterskapet, neste gang er den siste før sommeren, vel møtt alle som vil
18.05.2015 17:55
En liten prat med Christian Vennerød før Nordisk:
Litt dårligere oppmøte denne gang. Kun 12 bord. Det ble et meget jevnt felt. Stig Arne og Egil vant foran Per og Eva. Arvid og Trond på 3 plass.
Klubben har gått til innkjøp av Bridgemate II. Sven tester slik at det vil gå greit når vi går igang. Vårt håp er at det skal bli mindre papir, som f.eks resultatslipper. Vil kanskje bli litt usikkerhet i starten, men det vil gå seg til.
I skrivende stund er 27 par påmeldt til parturnering og 15 lag til lagturnering. I fjor var det 25 par og 16 lag, de siste tre årene har vi hatt jevn økning på påmeldinga. Kanskje vi i år klarer å nå 30 par? Og 20 lag? Enkelte er påmeldt kun til én dag, frister det med en dag ekstra?
Påmeldingsfristen er ihvertfall utvidet til 25. mai for de som fortsatt ikke har somlet seg til å melde seg på, eller sitter på gjerdet og venter av andre grunner.
Fjorårsvinnerne Marius Bartnes og Ove Andersbakken er påmeldt og klare, det er i tillegg Kåre Bogø og Even Morken. I lagkonkurransen skal de få lov til å ha et skyhøyt favorittstempel hengende over seg.
Turneringsleder for helga er Are Utvik, så dette lover bra!
18.05.2015 19:57
Av Jo-Gaute Åsgård, Engerdal BK Hei! Engerdal BK arrangerer Femund Bridgefestival 30. og 31. mai. Så langt er det påmeldt 27 par og 15 lag, og festivalen har dermed en økning i deltakelse for 4. året på rad! Av storfisker som hittil er påmeldt finner vi fjorårsvinnerne Marius Bartnes og Ove Andersbakken på lag med Even Morken og Kåre Bogø. Av mer lokale størrelser vinner Trond Magne Aasheim i de kretsturneringer han deltar i, så det blir spennende å se hva helgen vil bringe. Det er fortsatt mulig å melde seg på. Gode overnattingsmuligheter i eksotiske omgivelser og til hyggelige priser, vi ønsker alle velkomne! Mangler du makker eller lag, ta kontakt. For mer informasjon, se www.engerdalbk.org/FemundBridge Med vennlig hilsen Jo-Gaute Åsgård, Engerdal BK ___________________________________________________________________
« Forrige Neste » 1... 3187 3188 3189 3190 3191 3192 3193 3194 3195 3196 3197 3198 3199 3200 ...12019