Gratulerer med seieren til Jimmy Utsi og Børre Hummel. Husk neste tirsdag så har vi avslutning og da begynner vi KLOKKEN 1800.
Klubben ønsker alle medlemmer en god nasjonaldag!
Rene X- filesstemningen i spillelokalet sist mandag etterhvert som Johan og flo knuste all motstand. Gode meldinger og såvel gode spill som motspill innbrakte en score på hele 70%. De to kan imidlertid ikke garantere at det vil gjenta seg.
11 par stilte opp da sommerbridgen fortsatte på Borgen tirsdag. Anne og Vibeke klarte ikke å følge opp sin åpningsseier, men gledelig at det var 5 par fra Galleberg på startstreken. Det kommer helt sikkert flere utover sommeren, men denne gangen spilte både sykdom og reising til at ikke flere kunne stille. Einar og Erling best av våre på 4. plass. Vant gjorde far og sønn Helgeby med Hortensparet Harald Nygaard og Finn Erik Johansen på 2. og Trond Rikstad - Magne Vike på 3. Trykk her for nærmere detaljer fra turneringen.
Vi knuste Brevik i år også. Vi vant med nesten100 poeng.
257 mot 159.
Ole Jørgen og Torgeir var i storform og vant turneringen
SJ
Bernhard Iversen vinner igjen, denne gangen med lærlingen. Vi gratulerer!
Dette var første kveld av i alt 5 kvelder av Vårcupen.
RESULTAT
Det ble en spennende avslutning på singelmesterskapet, og ingen ting var avgjort før siste spill var lest inn. Pallen så til slutt slik ut:
1. Alf Petter 2. Einar 3. Olav
Vi arrangerer en turnering Lørdag den 13. juni. Mest sannsynlig spiller vi på hotellet og prøver å få til en middag etter turneringen.
PÅMELDING
« Forrige Neste » 1... 3186 3187 3188 3189 3190 3191 3192 3193 3194 3195 3196 3197 3198 3199 ...12019